آخ دلم....................

❤باتــــــــــــــلاق عشــــــق❤

شده از گریه شود خیس شبی زیر سرت ؟
یا نبینی تو بجز غصه و غم دور و برت ؟
زیر سر خیس شد از گریه و زاری امشب
بجز از غصه و غم هیچ نیامد بر لب
بی تو دیگر شب و روزم همه تلخ است و حزین
روز ها شب بشود زین دل تنها و غمین
هیچکس تاب نیاورد کنارم نفسی
چه حزین است نباشد به بَرَت هیچکسی
من چو افتاده به دریای غمت غوطه ورم
تو همان چوب نجاتی که فتادی به برم
خویش دانم که شوم غرق و دگر بی کفنم
باز بر عشق تو هر چند عبث چنگ زنم
بجز از عشق نخواهم به خدا چیز دگ
ر
گُلِ من بر دل تنها و غریبم بنگر

عکس های عاشقانه



نظرات شما عزیزان:

f@rzin
ساعت15:17---29 شهريور 1391
من مث یه پروووووووووووووووووووووووووانه
همش دورو بررررررررررررررررت بودم
مث سایه ات تو تنهااااااااااااااااااااااااااا ااااااای
همش پشت سرت بوووووووووووووووووووووودم

به آتیییییییییییییییییییییییییییی یییش
می کشم هر جا
که می بینم ازم دووووووووووووووووری
هنوز پشت سرت هستم
مث سسسسسابق همون جوری

آره عسسسسسسسسسسیس خوفم
تو هم بازم تسلیف بیار عسسسسسل


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ جمعه 10 شهريور 1391برچسب:,سـاعت 1:32 نويسنده ❤mahsa
яima